De grote dag is in zicht! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu De grote dag is in zicht! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

De grote dag is in zicht!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

08 April 2014 | Nederland, Velserbroek

Jaja het is echt waar!!!Onze tickets zijn na al het lange wachten eindelijk geboekt. We vliegen zaterdag 12/4 om 13:55u via Istanbul naar Koeweit. Poeh,de spanning stijgt nu wel hoor:)

Donderdag komt de potentiële huurder om 10:00u langs om kennis te maken. Hopelijk kunnen we het nog allemaal regelen voordat we gevlogen zijn:)Ook nog spannend dus!

Verder zijn we lekker in huis bezig en de 'lijstjes' aan het afwerken. Daniel is ook nog jarig donderdag! We gaan 's avonds lekker uiteten met z'n ouders,Mel&Geor. Voelt hij zich toch nog een beetje jarig

• 08 April 2014 - 22:19

Miranda:

Spannend hoor allemaal kijk er uit om jullie verhalen te lezen!
    Alvast een goede vlucht.
    Dikke kuss

• 09 April 2014 - 07:45

Aart:

Boehoehhhhh :(
    Er staat zaterdag een kamelenoptocht gepland op Kuwait airport dus jullie kunnen niet landen..
    Zeg die huurder maar af en blijf :P
    Okeeeeeeee succes met lijstjes afwerken en tot vanavond! Ik wil graag thee, geen limoncello zuiplap !!

Xxxxx Aart

• 09 April 2014 - 10:27

Sabina:

Ik ga jullie missen! heel veel plezier tijdens jullie geweldige avontuur! ik heb me aangemeld voor de mailinglijst en wil iedere week een nieuw verhaal hihi ciao ciao

XXX Sab

• 10 April 2014 - 12:22

Sophie:

Zooo super spannend!! Ben jaloers - heel veel plezier!! xx
    ps. en gefelciteerd Daniel!

• 10 April 2014 - 14:06

Alex En Irene:

Ook wij zijn aangemeld voor de mailinglijst!!
    Zaterdag vertrekken, wat ongelooflijk spannend!!!
    Hele goede reis en een geweldige mooie tijd en ervaring gewenst!
    Daniël, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Knuffel, kus van ons

• 11 April 2014 - 22:21

Ivo, Catharina, Isa En Mats:

Lieve Daan en Chan,

Nog een nachtje en dan begint na alle voorbereidingen en voorpret, jullie echte avontuur... Wij zijn aangemeld voor de mailinglist en erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Heel veel liefs van ons. Heel veel succes en maak er iets moois van!