Even een huishoudelijke mededeling - Reisverslag uit Aş Şūrrah, Palestina van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Even een huishoudelijke mededeling - Reisverslag uit Aş Şūrrah, Palestina van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Even een huishoudelijke mededeling

Door: Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

14 Augustus 2014 | Palestina, Aş Şūrrah

Goedenavond lieve kijkbuiskinderen,

Wat ik nog vergeten was te melden over het 'grote postbus verhaal' is dat er geen postbus is haha. Afgelopen zaterdag(waren ze dicht)en zondag konden ze ons vertellen dat het ministerie geen sleutels meer heeft voor nieuwe postbussen....ja en daar gaan we dus niet op wachten totdat ze ooit misschien dus weer nieuwe sleutels gaan uitgeven.
Nu hebben we besloten dat we het hotel gaan lastig vallen met onze fanmail :) Daar hebben we een balletje opgegooit of we een eigen postbusje kunnen krijgen maar de secretaresse van Fauchon 'Eric' is te druk om zich daar druk om te maken dus voor nu mag alles naar het algemene adres van het hotel:

Crowne Plaza Kuwait
Department Fauchon/Daniel Jongsma
PO Box 18544
Farwaniya 81006
Kuwait

Helaas is alle post die gestuurd is naar ons appartement nog steeds niet aangekomen....later bleek ook dat er nog een aantal dingen meer op de envelop hadden moeten staan....maargoed.
Wist ik niet :(

Hier nog 2 foto's die ik van t weekend had gemaakt van de buitenkant van onze crib! Wij wonen links bovenin.

Oh ja en onze date met t Arabiertje was erg hmmmm apart haha.
Hij spreekt gebrekking Engels en wij Arabisch of uhhnn eigenlijk totaal geen arabisch haha. Maargoed met Google Translate kom je een heel eind. Morgen hebben we weer bij de Starbucks afgesproken en gaan we wat eten met hem ergens....hij weet vast wel waar haha. Ohhhh en voor degenen die nu denken 'wat eng!!!' Don't worry, het is echt een heel aardig manneke en vind t gewoon gezellie. Daan heeft er straks 30 kamelen bij en ik behoor tot het Arabische huishouden maar ach een hele ervaring denk ik ;)

Yalla yalla

Ciaoooo dikke kus

• 14 Augustus 2014 - 22:30

José En Hans:

Was weer leuk om nieuws te lezen. Pas je op dat je niet per ongeluk wordt geruild tegen die kamelen? Haha. Dikke kus....

• 15 Augustus 2014 - 09:56

Patricia :

Ziet er leuk uit jullie app complex.
    Succes met jullie Arabier vriend, hahaha!