Een zonnige groet om jullie wat op te warmen - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Een zonnige groet om jullie wat op te warmen - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Een zonnige groet om jullie wat op te warmen

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

08 December 2014 | Koeweit, Salwá

Dag Hollandse poppetjes,

Nou we hebben weer een hoop te vertellen:)
Daniel zijn ouders zijn vorige week donderdag na een zonovergoten vakantie van 7 dagen aan de Koeweitse kust weer teruggekeerd naar het barre,grijze,natte Nederland.
We hebben heerlijke dagen met ze gehad! Daniel was op 1 dag na,alle dagen lekker vrij met z'n paps en mams!Hoe fijn was dat. Ze hebben veel gezien(ik denk nog meer dan ik haha)en uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat ze een goede indruk van t land hebben.
In vogelvlucht even de highlights:
* Oude markt(oude rommel,vlees en vis.....en ja je kunt hier alle schapen&geiten zien hangen)
* Lunch @ Fahaheel,een van onze favoriete plekjes. Heerlijk aan het water met een heuse FONTEINSHOW!!!
* Deserttrip; eindeloos opzoek geweest naar kamelen en bedoeïenen....oase moet je erbij bedenken.
* Auto rijden,jaja Daniel z'n vader(en af en toe Daniel....bad boy)heeft heerlijk het wegennet van Koeweit onveilig gemaakt. Het was echt zooooo relaxt om overal lekker met de auto naar toe te kunnen zonder dat gewacht op taxi's etc etc etc.
* Shoppingmall the Avenues,SHOP TILL YOU DROP
* Middagje bij het strand van Marina,heerlijk!Hapje hier,donut daar.
* Het altijd bruisende (AHUM) Koeweit-stad

En verder natuurlijk nog uiteten geweest bij alllllll onze favoriete restaurants. YUMMIE!!!

We hebben echt een fijne tijd gehad. En ja als het leuk is vliegt de tijd ook:(

Ook zijn we weer voorzien van de nodige versnaperingen!!!
En ook kregen we kado's:):):) Ik nog voor m'n verjaardag van Marieke&Martijn en van Sander&Marlous!!!!HOE LIEF!!!!Ik was helemaal overdonderd. Nogmaals onwijs bedankt lieve vriendjes ***KUS***.
Andere kado's: Een nieuwe kalender van Haarlem,marsepein,PAARDENWORST VAN WISKER!!!!,Kaas,Conimex bami kruiden en ga zo maar door!!!!Heerlijk,wat een verwennerij!!!

Nu nog tijd hebben om alles op te eten haha....want het was afgelopen week DRUK!!!!Pffffff,m'n lichaam was OP vrijdag. Gister waren we lekker vrij en hebben bij t zwembad van t hotel gechilled en daarna nog wat rond gedwaald hier en daar en uiteindelijk chique Italiaans gegeten bij t Sheraton hotel. TOP!!!!

Dubai is geboekt en we gaan al snel. Hihi,kan niet wachten!!!!! Zaterdag 20/12 vliegen we s morgens vroeg en verblijven 4 nachten in het Crowne Plaza Festival City!!!
Woensdagavond dan weer terug en donderdag zijn we dan nog lekker vrij!!!! Wat een super vooruitzicht!!!
We zijn er allebei ook onwijs aan toe om even lekker weg te gaan. Weg van werk,weg van dit sapjes-land en op naar de échte cocktails!!!!! Oeh wat zal dat lekker smaken zeg!!!!

Dan hebben we onze vakantie naar Sri Lanka gepland eind januari. 3 weken. Ticket moeten we nog boeken en de rondreis moet ook nog bepaald worden....we zijn nog nooit zo laat geweest met uitzoeken van vakantie haha.
Spannend!!! Nou komt vast allemaal wel goed :)

Met Mr. Yussuf zijn we vorige week zaterdag nog naar de enige echte kamelenrace geweest hihi!!!GEKKENHUIS!!!
Echt hilaaaaaaarisch om die beesten zo te zien hobbelen!

Nou ik ga lekker slapen want morgen moet ik weer fris&fruitig opstaan!

Groetjes en heel veel liefs xxxxxxx

• 08 December 2014 - 11:05

Marielle Visser:

Lieve muppets!

Jeetje wat klinkt dat heerlijk zeg, twee vakantie :-o!! Maar dat hebben jullie dan ook dik verdiend! Geniet er maar goed van, want zoals je al aangaf time flies when you're having fun!!

Hier in Nederland is het gelukkig wat milder weer dan vorige week, maar ik heb toch liever enkele dagen per week het Koeweitse zonnetje op mijn bolletje! Spreek jullie snel, dikke kussen vanuit kantoor!

• 08 December 2014 - 11:26

Wilco:

fijn om het horen dat het allemaal goed gaat

groetjes uit winderig koud zandvoort

• 08 December 2014 - 13:34

Patries:

Hai lieverds!

Wat een super leuk vooruitzicht over 2 weken... Heerlijk naar Dubai! Super gaaf!
    Neem het er maar goed van, lekker cocktails, wijntjes en hoop gezelligheid :-)
    En dan eind januari jullie welverdiende vakantie, zoooo, daar zijn jullie zeker weten aan toe!
    3 weken, relaxen, leuke dingen ondernemen en idd even niet werken... Dat hebben jullie nu wel genoeg gedaan! Haha
    Leuke foto van jou en die kamelen :-)

Dikke knuffels uit saai Nl, kusssssss