Onze eerste indrukken.... - Reisverslag uit Lewis Place, Verenigde Staten van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Onze eerste indrukken.... - Reisverslag uit Lewis Place, Verenigde Staten van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Onze eerste indrukken....

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

29 Januari 2015 | Verenigde Staten, Lewis Place

Uitkijkende langs de palmbomen naar de zee delen wij met jullie onze belevenissen in Sri Lanka.
Onze eerste 2 nachten in Negombo zitten erop en we gaan straks met onze Gids naar het volgende hotel.
Onze eerste dag was heel relax,we kwamen vroeg aan en zijn direct vanuit het vliegveld langs de vismarkt gegaan. Wat grappig om te zien. Oude vrouwtjes met 1,5 tand en naveltruitjes (ja echt!!!)zitten daar met een paar visjes op de grond hopende op een ander Keesje(zo noemen wij de Sri Lankeesjes)die de verse vis wilt kopen.
Toen ontbeten en nog even n paar uurtjes slaap gepakt want we waren best gaar.
Negombo verkend en lekker als lunch een curry.
Over het strand terug gewandeld en de verkopers van ons af geslagen;)Viel best mee hoor....
Ik heb voor t eerst krab gegeten en niet zomaar krab nee echt megaaaaaaaaaaa lekkere krab!!!Niet normaal. Ik had krab curry besteld dus ik dacht ik krijg n prutje met krab haha. Nou NOT!Kreeg gewoon 2 hele krabben op m'n bord. Al met al ben ik denk dik n uur bezig geweest om z'n pootjes te kraken en al dat overheerlijke vlees eruit te eten.
Hmmmmmmm,water loopt me nog in de mond.
Gister stond Colombo op t program en daar begon t spel WIDP? (Wie is de patissier?)Heeeeelll leuk om alles te zien waar het programma zich af heeft gespeeld.
Onze collega had gezegd dat we echt op bezoek moesten gaan bij z'n ouders en wat een belevenis was dat!Lieve mensen en wat een verwennerij. Ze zeiden een 'tea-break'maar voor onze begrippen was dat een heuse brunch. Daarna moesten we ook nog avondeten Maargoed we hebben lekker gesmuld.
Ze wonen daar met z'n 13en. En als er gasten zijn dan is t normaal dat wij eten en zij gaan eten als de gasten vertrokken zijn. Wat een gastvrijheid zeg!Daarna gingen we met onze collega die nu ook in Sri Lanka is naar zijn ouderlijk huis om daar te dineren.
Daar gingen wij aan tafel en stonden zij een beetje erbij om zodra we een leeg bord of glas hadden gelijk ons te voorzien. Wat een belevenissen...nu al:)

Dikke kussssss

• 29 Januari 2015 - 09:08

Marielle Visser:

Wat een heerlijk begin van jullie vakantie! Geniet lieverds en ben benieuwd wat jullie nog meer gaan beleven! Dikke kus

• 29 Januari 2015 - 09:38

Annemieke En Peter:

lieve Daniel en Chantal
    wat een leuke indrukken hebben jullie in die paar dagen al opgedaan!
    heerlijk!
    vooral lekker genieten,ik kijk elke dag naar jullie verblijf!
    lieve groetjes pap en mam,en papa stuurt nog een mailtje XXX ons

• 29 Januari 2015 - 11:20

Madelief:

Wow, dat klinkt goed allemaal :-)

Geniet er nog lekker van! Liefs X

• 29 Januari 2015 - 11:58

Anita Jongsma:

Klinkt goed! Geniet van jullie vakantie, mis alleen wel de foto's :-)

• 01 Februari 2015 - 19:59

Kitty Schilpzand:

Lieve Chantal en Daniel,

Wat maken jullie veel mee, niet te geloven. Wat heerlijk om daar onder de mensen te zijn en hun cultuur te ervaren en te ontdekken dat wij Hollanders toch wel heel anders zijn als het gastvrijheid betreft.
    Dikke kus van mij/ons