Back in business - Reisverslag uit Janūb as Surrah, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Back in business - Reisverslag uit Janūb as Surrah, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Back in business

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

14 Juni 2015 | Koeweit, Janūb as Surrah

Dag lieve poppies,

Nou we zitten alweer lekker in het werk-ritme hoor!!!
Zaterdag 6/6 vlogen we terug en zondag moesten we gelijk weer aan de bak....dat gaan we dus volgende keer anders doen!Het viel ZWAAR tegen zeg!De hele andere 'wereld' hier,gelijk weer 10uur op de benen staan en dat dan 6 dgn achtereen. Wow,het was echt een enorme omschakeling. Maar na 3 dgn zat ik er weer helemaal in! Maar goed ook want het was GEK-KEN-HUIS!!!l
Altijd zo vlak voor de Ramadan begint wilt iedereen nog ff snel trouwen of worden er andere partijen gegeven. Dus nog even druk en dan vanaf 18/6 lekker relax. Ben ik wel weer aan toe haha.

Maar nu genoeg over werken want wat hebben we het fijn gehad in Nederland:)Echt,het was een geweldige,intense belevenis weer!!!Het was maar goed dat we na n week met Daan z'n ouders,zus en vriend naar Texel gingen want dan konden we niet ontsnappen haha.
De dagen bestonden uit etentjes,wijntjes,shoppen,sauna etc etc etc.
Natuurlijk waren we bij de mooie bruiloft van Ronald&Madelief. Dat was heel bijzonder en we hebben ervan genoten erbij te mogen zijn. Ook nog onze ex-collega's van Tummers gesproken dus dat was ook leuk!

Genoten van onze familie,vrienden en hun spiksplinternieuwe babies :D Lekker naar de Bijenkorf geweest met mamsie zoals we dat wel vaker deden! Bij onze favo restaurantjes gegeten! Een weekend in Zandvoort aan de Zee genoten van een wijntje,haringen happen en mama's garnalenballen geplunderd.
Genoten van de prachtige natuur. Lekker gefietst naar Wijk aan Zee.
Naar Noordwijk aan Zee. Eigenlijk is vakantie in Nederland GRANDIOOS! Het scheelt natuurlijk wel dat de zon af en toe scheen he!

Geweldig nieuws ' live 'mogen ontvangen van Daan z'n zusje want zij is in verwachting. Helemaal geweldig!
Gevraagd als getuige van m'n lieve vriendin Patries die volgend jaar juni in het huwelijksbootje stapt!

Wel heel grappig dat we ieder jaar voor een bruiloft van vrienden terug komen naar Nederland. Ga er dan ook zeker van uit dat áls wij OOIT gaan trouwen iedereen naar Koeweit komt....;)Of naar Australie....of naar Hong Kong....of.....

Haha genoeg blabla. Ik ga ff chillen want heb pauze :)

Dikke kussen van onsxxxxxxxxxx

• 14 Juni 2015 - 15:02

Alex En Irene:

Hoi Schatjes,

Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad in Nederland en zo hebben genoten! Ook wij vonden het helemaal geweldig om jullie weer te zien en dat jullie tijd konden vinden om op de koffie te komen! Voelde heel vertrouwd, alsof jullie niet weg zijn geweest, en het was super om jullie te kunnen horen van alle avonturen die jullie beleefd hebben in Koeweit. Door de blog al een goede indruk kunnen krijgen hoe het daar gaat maar jullie er zo over te horen praten geeft een nog beter beeld! Kom maar op met de bruiloft, wij zijn van de partij ;) ;)

Moppies, heel veel succes verder en tot de volgende keer!!

Knuffels van ons 4 xxxx

• 14 Juni 2015 - 15:23

Wilco:

kom maar op met de tickets !!!!

wij vonden het ook gezellig

• 14 Juni 2015 - 19:38

Rosalia:

hoi Chantal en Daniel,

Kan me voorstellen dat het tegen viel om gelijk de andere dag weer te moeten gaan werken! dus de volgende keer maar niet meer bijboeken!
    Wij vonden het ook heel gezellig met jullie, en de baklava (goed geschreven?) die jullie meenamen was ook overheerlijk, wat hebben ze toch een lekkernijen daar in Koeweit, daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren.
    werk lekker en misschien tot over een paar maanden???

liefs mammy XXXXXXXXXXX

• 15 Juni 2015 - 15:32

Lisanne Pakasi:

Hi lieverds,

Aaahhh gelijk weer vol aan de bak! Arme jullie!!!
    Vond het heel gezellig en fijn om je weer even gezien te hebben :).
    Succes nog even met de laatste paar extra drukke dagen!!!

x

• 15 Juni 2015 - 15:32

Lisanne Pakasi:

Hi lieverds,

Aaahhh gelijk weer vol aan de bak! Arme jullie!!!
    Vond het heel gezellig en fijn om je weer even gezien te hebben :).
    Succes nog even met de laatste paar extra drukke dagen!!!

x