We are BACK :) - Reisverslag uit Salmīyah, Soedan van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu We are BACK :) - Reisverslag uit Salmīyah, Soedan van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

We are BACK :)

Door: Chan

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

03 Oktober 2015 | Soedan, Salmīyah

Dag lieve mensen,

Ondertussen ben ik alweer terug uit Nederland en kan alleen maar zeggen dat het me onwijs goed heeft gedaan!!! Lekker als vanouds weer bij mam thuis en zusterlief was er ook!!
Heel relax aan gedaan en dat was ook precies mn intentie. Daan uiteraard wel gemist maar des te leuker was het nu om weer terug naar huis in Koeweit te gaan.!
Fijn om weer terug te zijn...dat was vorige keer echt anders! Dus nu weet ik dat ik op mn gevoel kan vertrouwen en dat het goed is geweest dat ik nog een bezoekje aan NL heb gebracht!!

Ik had voor mn vriendinnen een feestje in mam dr tuin georganiseerd! Bijna iedereen was er!!! ! Hoe bijzonder is dat :) Ze missen me dus toch echt :P...!
Ook nog een avondje naar de Santpoortse Feestweek geweest, genoten van het Hollandse zomerweer op het strand in Bloemendaal en Zandvoort! Met oma heerlijke scholfilet gegeten, met Marlous gekaasfondued tot we niet meer konden en met mn zusje Maastricht onveilig gemaakt! Op onze hakjes hahahaha....AU! Voel het nog steeds! !

Bovenstaand stond al heel lang op mn computer om aan te vullen....en nu is het alweer 1,5 maand geleden dat ik terugkwam uit Nederland.!
De tijd vliegt zoooooo onwijs :)!

Ondertussen hebben we veel leuke dingen gedaan en nog steeds ben ik heel blij dat ik hier samen met Daniel ben!!!!
Ons sociale leven begint ergens op te lijken; stampot-avond, cocktail-avond, uiteten met 3 andere NL-ladies, Happy Hours op de NL ambassade staan gepland en daardoor heb ik ook weer een andere leuke meid ontmoet: Gloria, waar ik vandaag lekker mee ontbeten heb! En met vandaag bedoel ik ook echt zaterdag 3 oktober haha!!

Hartstikke leuk dus allemaal....ook leuk dat mn nieuwe baan voor de deur staat! De eerste week december moet het opengaan dus ik heb van mn Chef een lijst gehad met deadlines hihi....hij is best streng hoor!!!!
Dusssssss vanaf nu wordt het echt overwerken en me super goed voorbereiden op wat er komen gaat! !
Aan de ene kant ben ik super enthousiast en aan de andere kant gieren de zenuwen door mn lijf.! Ik weet dat ik mensen om me heen heb die me helpen maar IN THE END is mevrouw Visser verantwoordelijk. !
Laatst waren we met Earl, mn kleine Fillipijnse broertje, gaan kijken naar de locatie en hoe ver ze met de verbouwing zijn. Earl die gaat namelijk met mij mee naar Salhiya. !
Daar ben ik heel blij mee dat hij met mij meegaat. We werken al een jaar samen en het is echt een goeie! Is netjes en zelfstandig. Dus dat is in ieder geval een pluspunt.

Dus om een lang verhaal kort te maken zal ik me komende maanden intensief bezig houden met Fauchon Salhiya en dat gezellige sociale leven op een laag pitje moeten zetten.!
En daar sta ik voor 200% achter want ik wil dat dit een groot succes wordt!!! Ik vind het zooooooo gaaf om me er helemaal voor te geven. Dit is voor mij een nieuw gevoel. Want nooit eerder heb ik zoiets meegemaakt; om ergens te gaan werken wat nog geopend moet worden!!!!
En natuurlijk om ook die verantwoordelijkheid te krijgen. Ik vind het heel wat :):):)

Daan is daarbij druk met het nieuwe hotel, Fauchon outlets, catering&Salhiya en natuurlijk de dagelijkse gang van zaken qua personeel(we noemen het ook wel: Het wel en wee van CPK(Crowne Plaza Kuwait), meetings en iedereen achter zn reet aan zitten!
Het hotel zou eigenlijk september opengaan maarja nu zitten we alweer in oktober. En als ik aan Daan vraag wanneer het nou eindelijk eens opengaat doet ie zn handen in de lucht!!
Sinds kort is Daan ook een fervent blogger geworden voor het Nederlands Patisserie Team. Link is te vinden op zn Facebook.

Dit was m weer! Gaan zo naar de 1e verjaardag van het zoontje van een collega! Eigenlijk wilden we even wat quality time maar dit soort dingen zijn juist leuk om deel van te mogen maken. Bijzonder....
Volgende week staat er een bezoek aan de Spa gepland :) FF een lekkere massage uitzoeken!! !

Dikke kussen van onsxxxxxxxxxxxx

  • 04 Oktober 2015 - 17:32

    Rolanda:

    Lieve Chantal en Daniel,


    Ik dacht al, we horen niets meer van pastrycouple, maar nu dan toch weer een leuk verslag.
    We bellen natuurlijk wel eens, maar toch staat er altijd weer nieuws in dat ik nog niet weet.
    Ben ook erg benieuwd hoe je nieuwe werkplek eruitziet, zodra je daar foto's kan maken , plaats je die wel even he?
    Verder veel plezier morgenavond op de borrel bij Nederlandse Ambassade.
    XXXXXXXXX

  • 09 Oktober 2015 - 11:03

    Astrid Abelman:

    Hieper de piep hoera Chantal met je 31 e verjaardag!

    Ook Daniël gefeliciteerd!

    Laat je je vandaag masseren in de Spa? Even nog relaxen op je verjaardag voordat de grote verantwoordelijkheden beginnen in december? Ik heb er wel vertrouwen in dat je het aankan hoor!

    Ik vond het heel leuk dat ik je gezien heb toen je weer even in Nederland was. We troffen het ook met het weer!

    Fijne dag vandaag en dikke kus,

    tante Astridxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 1362
Totaal aantal bezoekers 44662

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: