De dagen vliegen om - Reisverslag uit Janūb Khayţān, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu De dagen vliegen om - Reisverslag uit Janūb Khayţān, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen om

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

17 April 2014 | Koeweit, Janūb Khayţān

Na 3 eenzame nachten hebben we afgelopen nacht samen in ons tijdelijke appartement geslapen!Gelukkig had ik mn eigen dekbedovertrek mee zodat het er wat kleurig uitziet want verder is het appartement nog weinig aan....Onze nieuwe Ikea bank staat erin en 'n tafel en stoelen geleend van het hotel. Vandaag gaan we de rest van onze spullen verhuizen van de hotelkamer naar het appartement. Wat wel balen was toen we gister het appartement betrokken was dat het nog vies was. De manager van de 'staff accomodation' zei dat ze de vloer hadden gedweild, nou ik weet het niet hoor maar overal lag woestijnzand:s Dus ik hoop eigenlijk dat ze het niet hebben gedaan want anders houdt het dus in dat ons appartement er na 2 dagen uitziet als een woestijn;)Verder gaan ze vandaag de wc's,douche etc schoonmaken. Dus gisteravond hebben we nog even luxe gedoucht in Daan zn hotelkamer!
Daan had gister z'n 1e 'werkdag' en hij mocht niets doen haha. Hij vroeg aan z'n collega's wat hij kon doen maar niemand durfde hem een klusje te geven. En in elke zin zeggen ze 'Chef'. Hij is nu weer naar beneden om te ontbijten en ik zit lekker op de hotelkamer want hier heb ik wi-fi. Ben benieuwd wat zijn dag weer brengt vandaag.
Vandaag heb ik mijn laatste orientatie dag en zaterdag en zondag loop ik dus mee met F&B. Afgelopen 2 dagen waren erg leuk en interessant! Hun visie is zo mooi en spreekt me helemaal aan. Verder hebben we gister ook nog geen hotel-tour gedaan. Want mocht een gast een vraag hebben dan moet iedere werknemer daar antwoord op kunnen geven.
Wat helemaal te gek is, is dat het hotel DE BESTE SPA VAN DE WERELD HEEFT!!! Niet normaal hoe mooi en alles klopt gewoon. Dus wil daar binnenkort zelf wel even een oordeel over geven:)
Het is heel erg maar we zijn de afgelopen dagen alleen maar uiteten geweest. Vind ik eigenlijk helemaal niet erg haha. Ook 2x in het hotel en Daan mag dat ook gewoon.
Weet nog niet hoe we het straks in het appartement gaan doen maar daar hebben we ook nog geen gasfornuis ofzo. Misschien kunnen we s middags warm eten in het hotel(ik in de 'staff-accomodation)en s avonds n salade ofzo.
Totdat we ons echte appartement hebben!
Nou lieve mensen het is allemaal erg overweldigend hier. Zal blij zijn als we ons kunnen settelen want uit een koffer leven is ook niet alles. En er lekker ons thuis van kunnen maken.
Thierry heeft via via een appartement gevonden in Salwa. Daar schijnen 'the rich&the famous' te wonen dus dat zit wel snor:p
Daar gaan we binnenkort een kijkje nemen. Schijnt vlakbij het strand te zijn dus prima!!!
With love from Kuwait!xxxxxxx


  • 17 April 2014 - 18:59

    Fennie:

    Nou chantal het is , wel een heel andere wereld daar, ik hoop dat het snel zal wennen , geniet er maar van
    En wat fijn dat het huis is verhuurd weer een zorg minder. Doe de groeten aan Daniel , ik kijk uit naar je volgende mail. Gr. Fennie en ook Geert

  • 18 April 2014 - 14:09

    Linda:

    Hoi luitjes!

    Leuk wat jullie allemaal beleven! Weer eens wat anders ! Ga jullie belevenissen bijhouden hoor leuk!
    Veel plezier weer, doen ze daar ook aan Pasen?
    Groetjes linda x

  • 19 April 2014 - 11:21

    Wilco:

    heb je foto's gezien mooi hoor

  • 19 April 2014 - 14:52

    Kitty Schilpzand:

    Lieve chantal en daniel, wat een belevenissen, ik zou wel op je schouder willen zitten om mee te kijken. En ik wil je van alles vragen maar dat wordt te onhandig allemaal. Doe ik wel via je moeder als ze daar is. Tijdens het lezen denk ik er wel wat bij al klopt het niet. Dikke zoen uit zonnig Zandvoort, ook veel zand trouwens, haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 44742

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: