A GREAT BIG THANKSSSSS - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu A GREAT BIG THANKSSSSS - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

A GREAT BIG THANKSSSSS

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

10 Oktober 2015 | Koeweit, Salwá

Goedemorgen lieve familie & vrienden,

WAT HEB IK MIJ GISTER JARIG GEVOELD :):):)

Al die lieve berichtjes, telefoontjes, filmpjes(EI,EI,EI en we zijn zo blij), gesproken berichten en foto's!!!! Hier word ik echt heel blij van!!!

We hebben het de afgelopen dagen onwijs druk gehad!!!Gister hadden we 10 partijen 'outside' en een ballroom vol!!!Dus deze verjaardag zal ik niet snel vergeten!
Het was rennen&vliegen. Maar het ging allemaal hartstikke goed. Aan het eind van de dag konden we trots zijn op onzelf :)
De dag begon ook al onwijs goed want ik kreeg van Daan een verjaardagsontbijt in het hotel!!! Dwz; pakken wat je pakken kunt hihi. Een goed ontbijt in een hotel+Chantal = HAPPINESS!
We kwamen rond 21u thuis en lekker P.F. Changs besteld( San&Marlous!!!)en waren kapot, uitgeblust en naar de K%}$|>|!|E!!!

Mn prachtige kado's had ik klokslag 12u gehad...zolaat kwamen we donderdagavond ook thuis! Ik ben echt onwijs verwend zeg!!!
Een superstoere,safari, ultrasharp VERRENKIJKER...lekker gluren bij de buren ;)
Dit stond op mn wish-list! Voor al onze mooie reizen die nog in t verschiet staan!!!
Thee-set van Teavana. Dit moet je zien, kan ik niet uitleggen....
Ennnnnnnnnn.....Daan neemt me mee naar NEW YORK!!!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaa, echt een verrassing zeg!!! Staat ook op onze 'Bucket-list' hihi!!!!
Ik kan niet wachten!!!! Wat een verwennerij!!! We hadden het er al zo vaak over gehad en nu gaat t echt gebeuren!!! De datum moet nog gepland worden dus daar komen we op terug :) Wat een geweldig vooruitzicht!!!!!!!!!

Gisteravond kwam Yusuf nog even een lekkere gin-tonic drinken....fles is nu écht op!
Ook erg verwend door mn suiker-oompje :) Mooi armbandje en een tas!!! Lief hoor!!!

Vandaag heeeeeeerlijk uitgeslapen.....Daan slaapt uiteraard nog en die laat ik ook lekker! En om 16u hebben we een Balinese massage en daarachteraan een Indiase hoofdmassage....2 uur lang lekker gepamperd worden!!! Hmmmmmmm....wat hebben we het toch zwaar!!!
Daarna is het plan om voor mn verjaardag nog bij een goed restaurant uiteten te gaan. Maar we zien wel....misschien zijn we daarna zo relax dat we lekker naar huis gaan.
Kijken wel!

Een heel fijn weekend allemaal, dikke kussssssss XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12 Oktober 2015 - 10:35

    Kitty Schilpzand:

    Lieve Chantal,

    Oh wat erg; ik zie die leuke foto's en denk wat voor datum is het vandaag? de 12e? Shit; helemaal vergeten je te feliciteren, zelfs je moeder, schandalig.

    Dus lieve Chantal alsnog van harte gefeliciteerd en een dikke kus van mij. Ook voor Daniël uiteraard.

    Ik hoop dat je leuke cadeaus hebt gehad maar zo te zien zit dat wel goed.

    Nogmaals sorry,

    liefs

    Kitty en ook Rimmer natuurlijk

  • 12 Oktober 2015 - 11:33

    Lisanne Pakasi:

    Lieve Daan & Chan,

    Wauw Chan wat ben jij verwend!!! Verdien je ook hoor ;). New York, hoe super gaaf is dat!!! Ben heel benieuwd wanneer jullie gaan...
    Leuk om te horen hoe jij je verjaardag hebt doorgebracht!

    Veel liefs vanuit een steeds kouder wordend Nederland x

  • 12 Oktober 2015 - 11:33

    Lisanne Pakasi:

    Lieve Daan & Chan,

    Wauw Chan wat ben jij verwend!!! Verdien je ook hoor ;). New York, hoe super gaaf is dat!!! Ben heel benieuwd wanneer jullie gaan...
    Leuk om te horen hoe jij je verjaardag hebt doorgebracht!

    Veel liefs vanuit een steeds kouder wordend Nederland x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 1240
Totaal aantal bezoekers 44748

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: