Ff een update - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Ff een update - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Ff een update

Door: Chan

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

31 Augustus 2014 | Koeweit, Salwá

Lieve kaaskoppen,

Ik zou wíllen dat ik een lekker stukje kaas kon kopen hier.....een lekker romige boerenkaas HMMMMM!!!
Maar nee,hier hebben ze fabriekskaas!Daan vindt t wel ok maar ik eet dan liever hagelslag hihi. Hebben laatst ook in een supermarkt verse pindakaas laten maken. PRIMA!
Verder mis ik heel erg de aromat op m'n eitje en goed brood!Dusss ik ben al een lijstje aan t maken voor moeders die in oktober komt:)
De afgelopen dagen(in t weekend nog wel)waren we allebei ziekig...bah!Komt echt door dat benauwde/vochtige weer hier!Dus we kunnen jullie helaas niet verblijden met spannende dingen die we hebben meegemaakt!Wel heb ik weer een ander Arabisch opa'tje aan de haak geslagen!!!Hihi....ik liep terug van m'n Starbucksje gister en toen stond er zo'n lief klein manneke buiten bij z'n nieuwe groententuintje in aanbouw!
Bovenstaand stukje heb ik 24/8 geschreven en ra ra ra....afgelopen vrijdag hebben we heeeeeerlijk aan de Franse kaasjes gezeten met WIJN!Hahaaa....Onze Franse Chef had ons en Robin uitgenodigd voor een avondje bij hem thuis. Was super gezellig en heerlijk gegeten en gedronken :p Nee we waren niet dronken!Alhoewel....;)
Eerst lekker wat kleine hapjes(had hij laten maken door de keuken)met een aperetiefje!Vers gebakken brood bij de kaas hmmmmm....ook van het hotel haha!
Jaaaaaa hij had t goed voor mekaar!Nu zit ons weekend er alweer op en hebben we donderdag de presentatie van t nieuwe menu voor de ballroom waar Daniel ook een (heeeellll gaaf)showstuk voor aan t maken is!!!Dus daarmee hebben we t nu wel druk en vanaf volgend weekend begint de drukte ook weer dus dat zal wel weer wennen worden haha. Weekenden worden gehalveerd(1 dag ipv 2)en werktijden worden langer...
Ach ja thats life in Kuwait!Hoop dat we binnenkort ons rijbewijs ook eens krijgen. Het zit nu id molen...al 2 weken dus zal hopelijk geregeld zijn als m'n mama er is. Anders mag zij een auto huren HI HI Ha Ha!Grapje hoor mam.
Gister hebben we heerlijk Libanees gegeten bij ons favo restaurant. Echt super lekker en Gezellie al die hapjes op tafel en lekker eten hmmmm!!!Vrijdag was ik home alone want Daan ging aan z'n showstuk dus lekker gelummeld de hele dag. Prima!
Nou m'n pauze zit er alweer bijna op dus ik zeg CIAOOOOOOOO,dikke kus en liefs vanuit Koeweit

  • 31 Augustus 2014 - 14:28

    Miranda:

    He liefjes,
    Op www.heimweewinkel.nl kan je Nederlandse producten bestellen ook kaas Chan.
    Misschien is het een idee.
    sterkte aankomende tijd
    Kusjes

  • 31 Augustus 2014 - 14:41

    Annemieke:

    Lieve Daniel en Chantal,bedankt weer voor het leuke verslag!
    Hier gaat alles z,n gangetje,gisteren leuk optreden gehad op het havenfestival met zanggroep voices ,
    Volgend weekend gaan we met voices op motortoer naar Twente,en blijven dan 1nacht in een hotel,het weer ziet er goed uit dus dat is leuk,,verder ben ik aardig druk met extra repetities ivm het het concert op 8 nov in de schouwburg,maar ook dat gaat echt leuk worden!
    wat betreft de levensmiddelen,wij kunnen tegen die tijd natuurlijk ook het een en ander meenemen,bv speculoos crunchy haha.leuk dat jullie zo heerlijk gegeten hebben bij de chef !
    natuurlijk krijgen jullie weer de groetjes van alle bekenden die wij tegenkomen in Velserbroek city.
    daniel heel veel succes met het maken van het showstuk! En we proberen van de week weer een keer te facetimen!Lieve groetjes en XXX pap en mam

  • 01 September 2014 - 08:21

    Hanny:

    Hoi harde werkers, een dingetje heeft jouw moeder al geregeld Chantal, de creme etc. zit al in haar koffer, haha. Blijf het een feestje vinden om jullie blog te lezen, wat een ervaring. Succes Daniel met het showstuk.

  • 03 September 2014 - 22:35

    Rolanda:

    Hoi Chantal en Daniel,

    Lekker hoor dat jullie weer eens een lekker kaasje en wijntje hebben geproefd bij jullie Franse chef, misschien kunnen jullie wel een voorraad wijn bij hem bestellen :) :) , dan zit ik tenminste niet op een droogje als ik kom.
    grapje hoor!

    Met die kaas uit Holland komt het wel goed hoor, in oktober kom ik met een koffer vol kaas en in november komen jullie ouders/schoonouders met een koffer vol kaas.

    Hoe zit het nu eigenlijk met die moorkoppen??? of moet ik ze zelf meenemen van Tummers??????

    Dag liefies,

    XXXXXXXXXXX


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 44744

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: