En daar gaan we weer.... - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer.... - Reisverslag uit Salwá, Koeweit van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer....

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

13 Juli 2014 | Koeweit, Salwá

Bye bye Holland!Tja en zo zitten we weer in Kuwait....met gemengde gevoelens hebben we Holland weer verlaten. Een heel fijn afscheid op Schiphol gehad met mijn mama,Daan z'n ouders,Daan z'n zus&Geordie en onze lieve vriendjes Martijn&Marieke!Als ik voor mezelf spreek was het afscheid anders,we gaan nu ook echt voor een langere tijd weg en weten niet of we volgend jaar wel weer naar Holland op 'vakantie'gaan. Dus dat viel me zwaar...Onze dagen in ons thuisland waren erg intensief. Vol met leuke dingen,mooie mensen en heerlijk eten!Jaja er zitten wel weer wat kilo'tjes aan haha!Zoals jullie zien hebben we op Schiphol nog heerlijk genoten van echte Amsterdamse croquetten:p En een overheerlijk glas Sauvignon Blanc!Op Schiphol nog wat stroopwafels (in een heerlijk kneuterig oud-Hollandsch koekblik)gekocht voor onze collega's. Dus we mogen terugkomen....Het is nu Ramadan(hoop dat ik het goed schrijf)in Kuwait dus ben benieuwd hoe we dat gaan ervaren. Zolang de zon schijnt wordt het gewaardeerd om niet in het openbaar te eten&drinken. Nou dat wordt wat voor deze lekkerbekjes;)Geen idee hoe daarmee om wordt gegaan op het werk dus we gaan het beleven.
Bedankt voor de fijne tijd in Nederland;speciaal aan ons logeeradres op de Kamerkamp! Vanaf nu 'Hotel Mama&Papa'.
En Bedankt Creme de la Creme voor de mogelijkheid om voor onze lieve vrienden een prachtige bruidstaart te maken.
Morgen zijn we nog lekker vrij!Lekker uitslapen dus!!!
Trusteeeeee

  • 15 Juli 2014 - 23:16

    Rolanda:

    hoi chantal en daniel,

    Wat is die twee en een halve week weer snel voorbij gegaan dat jullie hier waren. maar goed we hebben jullie weer even gezien en gezellig bijgepraat. Het belangrijkste is dat jullie het naar de zin hebben daar in Koeweit en niet met tegenzin teruggaan. En zover is Koeweit- Nederland niet, dus als jullie je een keer vervelen kom je gewoon ff langs?????
    Geniet en werk lekker en doe maar niet mee met de Ramadan, gewoon doorgaan.........

    groetjes,XXXX
    Rolanda

  • 17 Juli 2014 - 22:29

    Annemieke:

    Lieve DAniel en Chantal
    inmiddels alweer donderdag!en hebben jullie er alweer 3dagen op zitten!,hopelijk is het een beetje te doen,met die hoge buitentemperaturen"en zijn jullie weer een beetje gewend!
    Hier een graat of 25 en het weekend 30 met natuurlijk:onweer!!
    Nou Heel veel succes met alles!
    We spreken elkaar snel!
    Lieve groetjes xxx
    pap en mam.

  • 21 Juli 2014 - 20:46

    Astrid :

    Hoi Chantal en Daniël,

    ik wou even zeggen dat ik ook al jullie verslagen lees hoor. Ik geniet van je spontane schrijfstijl Chantal!
    Ik vind het sowieso dat je het na die lange werkdagen nog kunt opbrengen om nog een verslag te schrijven!
    Maar ja, het is meteen een leuk dagboek voor jullie zelf.
    Ik ben hartstikke trots op jullie dat jullie zo ondernemend zijn.
    Heel leuk allemaal.
    Jammer dat ik je niet gesproken heb Chantal toen jullie in Nederland waren.
    Ik heb bij je moeder gelogeerd rond 5 juli. Helaas zijn we toen vergeten om jullie foto's te bekijken want ik zit nu eenmaal niet op Facebook. Wel heb ik een paar foto's gezien die bij deze verslagen zitten.

    Ik wens jullie veel succes daar in Kuwait, Kuwait, Kuwait, kiele kiele Kuwait kiele hopsasa! (dit is van voor jullie tijd hoor uit het tv programma van: Farce Majeur).

    Lieve groetjes,
    tante Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 44750

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: