Bijna weekend - Reisverslag uit Aş Şūrrah, Palestina van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu Bijna weekend - Reisverslag uit Aş Şūrrah, Palestina van Daniel&Chantal - WaarBenJij.nu

Bijna weekend

Blijf op de hoogte en volg Daniel&Chantal

07 Augustus 2014 | Palestina, Aş Şūrrah

Hallo'tjes,daar zijn we weer!!!

Nou de Ramadan hebben we overleefd hoor. Wel een stuk magerder maar dat hindert niet;)

M'n 1e workout in de sportschool is een feit. Heerlijk was het om even lekker te ontspannen en calorieën kwijt te raken. Beneden hebben ze een speciaal gedeelte voor vrouwen,vrij kleine ruimte waar niet heel veel gebeurd.
Dus ik heb lekker boven 'tussen de mannen' me flink uitgesloofd op de cardio haha....nee hoor boven sporten ook vrouwen. Snap ik ook wel want beneden wordt je echt claustrofobisch als je op zo'n apparaat zit. Boven kun je lekker naar buiten kijken,heel fijn want ik hou van ruimte. Daarna had ik beneden wel wat krachttraining gedaan want dat durf ik dan weer niet tussen de mannen:p
Ik wil voornamelijk lekker lesjes volgen en zwemmen. Jaaaaaa,wat een goed vooruitzicht om lekker na t werk een plons te nemen...hoe luxe eigenlijk!!!!

Afgelopen zaterdag zijn we lekker naar de bios geweest. Voor t eerst. En wat een riante stoelen en wat een ruimte zeg. Dat viel gelijk op. Ja sommige Arabieren hebben natuurlijk ook de ruimte nodig...Amerika is er niets bij;)
Het was een erg relaxte vrije dag,daarna lekker Indiaas gegeten hmmmmm....Ook gingen we die dag even naar t centrum lopen wat achteraf een onwijs slecht idee was want had t gevoel dat m'n tenen wegsmolten....AU!Wilden namelijk een postbus regelen maar dat bedrijf was uiteraard dicht om 15u dus helaas pindakaas.
Wel hebben we er een nieuwe vriend bij haha...of alleen Daan?!Hmmmm. We liepen namelijk weer terug naar huis in de bloedhitte en opeens stopte er een auto en stapte een oud schattig Arabiertje van een jaar of 60 uit....'of we niet goed bij ons hoofd waren om met deze temperaturen de straat op te gaan'. We mochten instappen en hij bracht ons naar huis haha. Oké.....why not?!Nou helaas sprak hij amper Engels maar t woord ' Starbucks' kende hij wel. Dus toen we bij ons huis waren vroeg hij aan Daan(hij zat voorin)of we vrijdag wat gaan drinken bij Starbucks?!
Dus weer...why not?Hebben 8pm afgesproken met hem bij de Starbucks bij ons op t dorp.
Verder staan de eerste 2 visite's gepland!!!JEEEJJJJJ!!
Mijn mama komt een paar dagen voor m'n verjaardag en blijft bijna een week en Daan z'n ouders komen 20/11 voor 7 dagen. Erg leuk vooruitzicht. Sowieso heb ik aan m'n chef(hihi)vrijgevraagd als ik jarig ben en de dag daarna. We gaan natuurlijk helemaal lossss met al die overheerlijke vruchtensapjes hier!!!Gegarandeerd een kater :p En proberen nog n paar dagen vrij te krijgen. Desnoods werk ik ervoor extra...het schijnt namelijk wel giga druk te worden in september en oktober!!
En we hebben langggg weekend!!!Yeah!!!Zaterdag en zondag!We hebben namelijk al 4 ' public holidays' opgebouwd dus prima!!! Zaterdag gaan we lekker dineren bij Fauchon in Avenues(shoppingmall)met Robin. Echt de gerechten zijn daar echt TOP!!!!
En we gaan ook sporten en zwemmen dus goede vooruitzichten.
Talk to you laterrrr,dikke kussen

  • 07 Augustus 2014 - 19:27

    Wilco:

    Lekker sportief hoor

  • 07 Augustus 2014 - 19:30

    Lisanne:

    Lieverd!

    Wat leuk om weer wat van jullie te horen:). Hahaha dat oude mannetje, super leuk dat jullie een date met hem hebben! En goed bezig zeg Sporty Spice!
    Dikke kus vanuit ons nieuwe huis, we genieten volop (al is het wel hectisch met twee kleintjes whaaa).

    x

  • 07 Augustus 2014 - 20:20

    Patje:

    Klinkt allemaal erg leuk daarzo!
    Zwemmen na werk lijkt me ook wel wat, lekker ontspannend..
    Wat fijn dat jullie ouders in herfst komen! Gezellig! :-)
    De borrel voor je 30e halen we wel ooooooit in, hahaha!
    Dikke kis van ons smak smak

  • 07 Augustus 2014 - 22:53

    Rosalia:

    hoi chantal en daniel,

    leuk om weer eens iets te horen.
    Dat je nog zin hebt in de sportschool na een lange dag werken, daniel ook?
    Je schrijft dat je bent afgevallen door de ramadan, geloof ik niet , maar ik neem , zoals afgesproken een jurkje voor je mee, maatje minder???????????????????????????????

    chantal ik heb je altijd gewaarschuwd om nooit met vreemde mannen mee te gaan, nu laat je je zomaar thuis brengen door een vreemde man, niet meer doen hoor :)

    ja ik heb er ook zin in om naar jullie toe te komen, hoop wel dat het minder heet is............ en dan vieren we gezellig jouw 30e verjaardag met ............................. moorkoppen! lijkt me wel wat dat jullie daar de moorkoppen introduceren, misschien vinden ze dat daar ook wel heel erg lekker!
    lieve groetjes van roosje


  • 08 Augustus 2014 - 14:31

    Annemiekejongsma:

    lieve Daniel en Chantal
    leuk om weer nieuws te ontvangen!
    het klinkt goed ,lekker zwemmen na het werk,en morgen heerlijk uit eten , en zelfs twee dagen vrij ,heerlijk hoor !
    wij hebben gisteravond weer met de do-groep getennist,was weer gezellig! De bitterballen smaakte weer prima!daar val ik natuurlijk niks van af !haha
    het was heerlijk rustig vanwege de feestweek en het toernooi van Heerenduinen.
    nou ik zou zeggen geniet heerlijk van jullie vrije weekend!
    en tot horens op FaceTime !
    lieve groetjes ook van opa en oma van Aken,die hebben hier zojuist gegeten tussen de middag lekker kibbeling,Peter en Annemieke

  • 08 Augustus 2014 - 14:36

    Kitty:

    Dag bezige bijen, wat leuk om te lezen allemaal. Alhoewel, ik sluit me aan bij je moeder Chantal, met vreemde mannen meegaan, ik kreeg gelijk de kriebels. Of zijn de mannen daar niet 'vreemd', haha, ik dacht het wel !!
    Wat heerlijk om te zwemmen na je werk. Alles loslaten in het water Super.
    En de Ramadan, heb je daar echt aan meegedaan ???? Nee toch??? Dat houden wij lekkerbekken toch niet vol???

    Bedankt voor jullie bericht en veel plezier en geniet van jullie lange weekend.


    XXX Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel&Chantal

Volg ons tijdens ons avontuur in Koeweit!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 44761

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

Koeweit,Kamelen & Patisserie

Landen bezocht: